0049 151 296 504 95

Etape de recrutare


1. Convorbire Telefonica

In prima convorbire telefonica va informam si raspundem la toate intrebarile.
Discutam cu Dumneavostra :
      conditiile de angajare
      experienta in domeniul ingrijirii la domiciliu
      Cunostintele de limba germana

Daca ajungem la un consens in urma discutiei noastre, va rugam sa ne trimiteti CV -ul si stabilim o intalnire personal sau pe Skype.

2. CV 

Pe site-ul nostru puteti sa va completati cu usurinta CV-ul. Daca aveti nevoie de ajutor, va rugam sa ni-l solicitati.
Dupa primirea CV-ul, stabilim o intalnire la sediul nostru sau prin Skype.

3. Interviul 

In timpul interviului, vom discuta experienta si calificarea dumneavoastra, cat si informatiile suplimentare cu privire la viitorul loc de munca.

La semnarea contractului de munca, clarificam intrebarile legate de contract si anexele aferente . 

In vederea angajarii, va rugam tineti cont de faptul ca aveti nevoie de urmatoarele documente:

      buletin copie certificate de nastere
      copie certificat de casatorie 
      cazier
      date cont bancar
     adeverinta de la medicul de familie cu antecedentele medicale si examen psihologic pentru ingrijire batrani, testul HIV si Hepatita B si C
      copie dupa diploma de scoala/profesionala/ studii
      certificat de calificare Ingrijitor de batrani la domiciliu/sora, asistenta medicala (daca exista)

La angajare primiti de la noi o mapa cu datele de contact relevante si numerele de telefon de urgenta , precum si toate informatii necesare vis-à-vis de locul de munca.

4. Inceperea Muncii 

Noi ne vom ocupa pentru dumneavoastra de organizarea calatoriei la senior. De regula aceasta se face cu autocare comfortabile sau cu avionul. 
Ne vom asigura ca familia seniorului sa va astepte la autogara de sosire sau aeroport.

Tinem legatura cu dumneavoastra periodic pentru a afla daca va merge bine si  daca totul este in regula. Evident, ca si dumneavoastra ne puteti contacta telefonic  sau prin Skype pentru orice situatie nou aparuta.

Dupa o perioada de 2 pana la 4 luni,  in functie de complexitatea cazului si disponibilitatea Dvs  organizam plecarea de la client. Dupa  perioada de odihna  puteti sa preluati  in mod preferential acelasi caz de asistenta la domiciliu.

Sfaturi de calatorie

Pentru desfasurarea activitatii in Germania, trebuie sa aveti la Dvs. urmatoarele documente:
      buletin/ pasaport
      permis de conducere ( daca aveti)
      cardul european de sanatate
      documente legate de călătoria și șederea în Germania 

In bagaj trebuie sa mai aveti:
      Un telefon mobil functional cu card SIM activat si roaming, impreuna cu un cablu de incarcare
      Min. 50 Euro cash pentru urgente, precum si card de credit
      produse cosmetice si de igiena personala
      daca folositi medicamente, trebuie sa le luati in cantitati suficiente
      imbracaminte comoda, adaptata sezonului 

 

 

0049 151 296 504 95

 

office@germania24.ro

 

 Germania24

 

str. Motilor nr. 100A,

      et. 3, ap. 8, Cluj - Napoca

 

 L-V : 08.00-16.00

 

 Germania24